TRON spol. s r.o.


Přejdi na obsah

Jak to pracuje

HEATSHOT

Sytém ohřívání kapaliny ostřikovače je řešen dodatečnou instalací do vozidla.

Jednotka je jednoduše instalována do rozvodů ostřikovací kapaliny vozidla mezi zásobník s ostřikovací kapalinou a ostřikovací trysky. Jednotka začíná pracovat, pokud je nastartovaný motor a napětí baterie je vyšší než 13 V.
Ostřikovací kapalina uvnitř ohřívací komory je ohřáta během cca 30 sec na přednastavenou teplotu v rozsahu 55 C-60 C a tato teplota je udržována, pokud je vozidlo nastartované. Ohřátá kapalina je v ohřívací komoře vždy k dispozici a může být použita k čištění předního skla.
Vždy, když řidič aktivuje ostřikování předního okna, je během prvních tří vteřin ohřátá kapalina osřikovačem rozprášena na čelní sklo .
Během prvních tří vteřin je rozprášeno přibližně 50-60 cc kapaliny, což je považováno za dostačující množství pro většinu aplikací.
Jakmile se ohřívací komora vyprázdní, je okamžitě dočerpána další kapalina, tak, aby byla k dispozici během 10-20 sec (v závislosti na okolních podmínkách).
Řidič může ostřikovat kolikrát chce, nejlepších výsledků je dosaženo, pokud je mezi jednotlivými cykly dodržen interval cca 20 sec.
Pro první ohřev kapaliny na přednastavenou teplotu využívá jednotka maximální výkon 50 A po dobu cca 30 sec, a pak ji udržuje v tomto teplotním rozsahu.
Průměrná spotřeba jednotky je méně než 2 A za hodinu.

O firmě | NOVINKY | HEATSHOT | AUTOALARMY | Příslušenství | LASERTYRE | PARKOVÁNÍ | Mapování stránky


Zpět na obsah | Zpět na hlavní nabídku